Yr!

Idag är jag yr. Nästan så att hela världen rör sig så idag skippar jag föreläsningen och stannar hemma. Tur att det bara är vetenskapsteori och vetenskapsfilosofi på schemat så att man inte missar något man inte förstår.

Imorse var det som vanligt stressigt, eftersom ingen av oss orkar gå upp före kl 7. Men barnen var för ovanlighetens skull ganska nöjda och när Gabriella fick ta på sig sin "hello Kitty" kjol var det bara glada miner. Det hade ju snöat också så det blev pulkor till dagis= ännu gladare barn!

På måndag ska jag och maken börja på "komet" och vi ser fram emot det båda två, vi är ganska säkra på att vi behöver detta. Enda "lilla" problemet är barnvakt. Vi kommer få hjälp 2 av 11 gånger av våra respektive föräldrar, sen får vi gå själva. Men det borde funka det med!

Ikväll kommer min lillasyster och min systerdotter (och guddotter!) hit och sover över till fredag. Ska bli kul att se dem!

Neee nu måste jag nog börja på min uppgift i vetenskapsteorin/filosofin. Skitkul. Typ.

Kommentarer
Postat av: Carita

Hejsan!



Usch vad jobbigt att du är yr, hoppas att det går över snart.



Kul att ni ska börja på komet, vi gillade det mycket. Men vi skulle behöva gå det igen då vi nu är lite dåliga på att följa det men vi måste börja igen för det gav resultat hemma och det var mindre tjafs.

Någon av gångerna skulle vi kunna kika efter tjejerna. :-)



Ha det så bra så ses vi snart. kram

2009-02-05 @ 14:44:31
URL: http://imraskrypin.blogg.se/
Postat av: Helena

Hejsan !!

Hoppas att du mår bättre!!

Kul att det drar igång med komet. Ni får tala om för oss vad ni lär er.

Ställer det till sig någon gång kanske vi kan hjälpa till..

Vore kul att träffas snart igen.

Kram

2009-02-05 @ 19:08:30
URL: http://lottiec.blogg.se/
Postat av: Helena

Hejsan !!

Du är utmanad!!

2009-02-21 @ 15:41:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0