Lugn dag

Idag har det inte hänt speciellt mycket... Jag och maken skolkade och åkte till Bergvik där vi åt hamburgare (borde verkligen inte!) och gick på Ikea. Hade tänkt köpa ett jättesnyggt nytt tyg som kommit men det var slut, trots att jag kollade upp på internet innan. Blir ju så trött. Sen tittade vi på ett nytt, runt, köksbord som jag vill ha och som vi redan har köpt stolar till. MEN gubben blev tveksam och då blir jag irriterad = inget köksbord. Istället åkte vi till Café Råtorp och beställde en smörgåstårta till nästa lördag då yngsta dottern fyller hela 2 år. På väg ut slank det med två bakelser också...(som sagt; borde VERKLIGEN inte!)

Runt tre så gick vi och hämtade våra barn på dagis. Idag hade vi även med Gabriellas kompis med hem då hennes föräldrar hade lite ärenden att uträtta. Är så himla bra att man kan hjälpas åt så speciellt när barnen leker så bra ihop. Det blir liksom ingen större ansträngning.
Resten av eftermiddagen har varit fortsatt lugn - är ju fortfarande lite trött efter tidigare nattliga bravader...

Nu ska jag faktist lägga mig i soffan och slötitta lite, kanske blir det "På spåret"? Får se om man hittar nåt bättre efter zappandet! :-D Bäst att vila upp sig inför morgondagen, då jag och Gabriella ska med våra mycket goda grannar till lekstunden. Hon lär gilla det!

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0