Sjuk?

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade min blogg; är nog lite av en periodare när det gäller skrivande. Sen har det inte hänt så himla mycket att skriva om heller!

Just nu känner jag mig sjuk. Känns i hela kroppen men jag har ingen feber eller nåt så jag vet inte vad det är med mig. Är nog en förkylning som inte brutit ut än. Typiskt att man inte är på topp när man har ett betygsgrundande seminarium på torsdag! Orkar inte läsa någon litteratur som jag borde heller. Har suttit med två klasskamrater idag och försökt jobba med grupparbetet, men jag var verkligen seg. Förstod knappt vad de snackade om! Men nu när hjärnan har fått bearbeta det de sa så förstår jag ju, men det hjälpte knappast mig förut...

Igår var vi förresten till Kil och hälsade på våra vänner som flyttade till sitt hus nu i december. Vi blev så himla inspirerade att börja styla här hemma så jag har till och med gjort en extremt seriös "att göra"-lista. Ett försättsblad och ett A4 för varje rum. Där står det allt som vi vill ha gjort; både realistiskt (sånt vi måste) och orealistiskt. (ex renovera vårt kaklade badrum nere=för dyrt). TIll och med klädkammaren har fått en egen sida! Kompisarna hade det så himla fint så man blev lite lätt avis, fast bara såpass att man blev inspirerad av hur fint de hade det. Maken blev vääääldigt imponerad av garaget. Det var visserligen "bara" ett enkelgarage - men ändå! Hans våta dröm är ett överdimensionerat dubbelgarage.

Kommentarer
Postat av: Helena

Goddag!!

Har du varit sååå duktig att du har skrivit en sida till varje rum... kanske man skulle prova på oxå, men då blir det väl en hel bok eftersom det finns en hel del att göra i detta huset...

Krya på dig!

Kram /Helena

2009-01-12 @ 16:12:47
Postat av: Rebecca

Den göra listan skulle jag vilja se. Glöm inte att lämna i studieförsäkran till CSN idag vännen så vi kan shoppa sen när pengarna kommer ;)



Kram kram!

2009-01-12 @ 17:26:41
Postat av: Helena

Hejsan !!

Du har fått en award av mig pga att du förgyller min kväll!!

2009-01-12 @ 20:32:04
URL: http://lottiec.blogg.se/
Postat av: Helena

Hejsan !!

Hur går det med din förkylning?

William vaknade utan feber i alla fall, men är genomförkyld....

Ja 2 dagar gick han på dagis innan förkylningen kom.

Det är som det är med barn...

Kram på dig

/Helena

2009-01-13 @ 13:46:38
URL: http://lottiec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0